24 maig

La Facultat aposta per les finances ètiques

La Facultat de Filosofia ha començat a operar amb Fiare Banca Ètica, una entitat bancària que té com a objectiu ser una eina al servei de la transformació social a partir de la financiació de projectes del tercer sector; l'economia social i solidària, i la promoció d'una cultura de la intermediació financera transparent.

La Facultat de Filosofia ha entrat també com a sòcia de Fiare conscient de la importància del capital social com a font de financiació de projectes. En aquest sentit, la Facultat de Filosofia ha apostat també per alienar les seves inversiones amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'Agenda 2030 de les Nacions Unides a través dels productes d'inversió de la gestora de fons Etica Funds.