notícies

Carta oberta del rector de la URL

dimarts, 28 setembre, 2021
notícies

El rector de la Universitat Ramon Llull, Josep Maria Garrell, s’adreça a la comunitat universitària amb motiu de l’inici del curs 2021-22: una crida a la responsabilitat col·lectiva per recuperar la normalitat acadèmica i la presencialitat

Benvolgudes, benvolguts,

Llegeix més

La URL habilita dos punts de vacunació sense cita prèvia al campus de La Salle-URL i al d’Esade Sant Cugat-URL

dijous, 16 setembre, 2021
notícies

D’aquesta manera, la URL se suma a la campanya de vacunació a les universitats catalanes impulsada pel Departament de Salut amb l’objectiu de continuar lluitant contra la Covid-19 i recuperar la màxima presencialitat i normalitat als campus catalans

El punt de vacunació de La Salle-URL romandrà obert els dies 22 i 23 de setembre, de 15:30h a 18:30h el primer dia i de 09:00h a 12:00h el segon, mentre que el d’Esade Sant Cugat-URL ho farà els dies 23 i 29 de setembre, entre les 12:00h i les 16:00h.

Llegeix més

La Facultat aposta per les finances ètiques

dilluns, 24 maig, 2021
notícies

La Facultat de Filosofia ha començat a operar amb Fiare Banca Ètica, una entitat bancària que té com a objectiu ser una eina al servei de la transformació social a partir de la financiació de projectes del tercer sector; l'economia social i solidària, i la promoció d'una cultura de la intermediació financera transparent.

Retorn a la presencialitat pel 1r curs dels Graus

dimarts, 9 febrer, 2021
notícies

Noves informacions i mesures a la nostra Facultat:

Pel que fa exclusivament als alumnes de Primer Curs de Grau, es pot recuperar la presencialitat, tot aplicant allò que està vigent al Pla Sectorial d’Universitats, que, a grans trets, és el mateix que s’havia d’aplicar a principi d’aquest curs en qualsevol activitat lectiva presencial: superfície mínima per alumne, distàncies entre persones, ús de mascaretes, ventilació, etc.

Llegeix més

Acord del Consell Interuniversitari de Catalunya per a l’adopció transitòria de mesures per passar la formació teòrica presencial de les universitats catalanes a format virtual

dimecres, 14 octubre, 2020
notícies

La Universitat Ramon Llull comunica l’acord pres avui dimarts 13 d’octubre entre el Govern i les 12 universitats catalanes en el marc del Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC), atenent les recomanacions del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya per contribuir a contenir l’índex de contagi per COVID-19.

4 alumnes llegeixen el seu Treball Final de Màster a la Facultat

dimecres, 7 octubre, 2020
notícies

L’inici del curs universitari a la Facultat de Filosofia-URL ha comptat amb la lectura de quatre Treballs Finals de Màster. Quatre alumnes del nostre Màster Recerca en Filosofia i Estudis Humanístics han defensat davant del tribunal acadèmic el seu Treball Final.

Les lectures, que han tingut lloc el dimecres 30 de setembre, han anat a càrrec de Francisco Javier Memba, amb el treball titulat Mentre no tinguem rostre. Mite i realitat en el pensament filosòfic de C. S. Lewis, amb traducció anotada de la segona part de Till We Have Faces.

comprendre logo

La revista de filosofia 'Comprendre' renova el segell de qualitat FECYT

dissabte, 25 juliol, 2020
notícies

La revista 'Comprendre', editada per la Facultat de Filosofia - URL, ha renovat el segell de qualitat FECYT, que atorga la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia.

La revista catalana de filosofia acaba de publicar un nou número, el 22. Podeu consultar el sumari aquí.

stand_fira_campus_virtual.jpg

La Facultat participa al Fira Campus Virtual per presentar la seva oferta de graus per al curs 2020-2021

dimarts, 19 maig, 2020
notícies

La Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull (URL), juntament amb la resta de facultats i universitats catalanes participa a Fira Campus Virtual, l'opció online en substitució del Saló de l'Ensenyament.
D’aquesta manera, els estudiants de secundària i de batxillerat del país poden trobar en un sol lloc informació sobre l’àmplia oferta de graus i centres on s’imparteixen.